Torsdag morgon

Godmorgon!
Här hemma hos oss blev det morgon vid 05.40, då vaknade lillan pigg och glad. Men vi lpg och drog oss en stund, det var mysigt! Just nu sitter vi i soffan och tittar på Vakna med the Voice, och lillan dansar och skrattar. Hon gick även till skafferiet helt själv och hämtade ett hårdbröd som hon sitter och mumsar på.

Idag är det faktiskt hyffsat väder ute, hoppas det håller i sig till senare så kan vi gå till lekparken och busa av oss lite. Nova älskar att vara ute och var så arg på mig igår när vi inte kunde gå ut. Nadja kommer till oss runt lunchtid och stannar ett par timmar, hon skulle visst ivög till ett möte klockan 15.

Just ja, måste springa ner i tvättstugan och hoppas på att det är ledigt ikväll. Måste tvätta igen =)
______
Jag förstår mig inte riktigt på dig,
hur mycket jag än försöker går det inte.

Hur länge ska man orka försöka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0