Tisdag dag

Ojdå, ingen uppdatering alls under helgen har jag gjort, inte bra! Helgen har iallafall varit i full fart, har knappt haft en lugn stund.

I fredags kom det hit underbart folk på grillning. Vädret slog dock om så vi var tvugna att sitta inne och äta tack vare regnet. Men såklart slutade det såfort vi käkat färdigt. Vi spelade lite kubb också, och jag varnar er, spela inte det i fyllan. För min del resulterade det i en skadad hand och måndagskvällen på akuten.

Senare på kvällen gick vi ner på stan, träffade ännu mer roligt folk och sen hann vi även med krogen en sväng också. Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, vart är minnesluckorna när man behöver dom som bäst? Nämen, jag skoja bara.

I söndags blev det bakispizza hemma hos Nicke och lite Novamys hanns med också. Jag sov över där, för jag skulle ha Nova under dagen på måndan när Nicke var på jobbet.

Igår kom finfina Elin hit, vi gick igenom, sorterade och kastade en massa ur alla skåp i köket. Tack, det var guldvärt med lite hjälp! Vid 21-tiden skjutsade Robban oss till akuten, för att kolla upp min hand. Det blev en lång väntan, men vi hade kul ändå. Handen var inte bruten, trots att läkaren trodde det. Istället skickade han hem mig, utan vare sig bandage eller smärtstillande. Helt otroligt vad jag hatar akuten!

Idag ska jag och Nova ha en riktig mysardag, jag har saknat henne nå otroligt under helgen. Tur att hon är min nu fram tills på måndag då hon åker till sin pappa igen över natten!


Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vad stor sötnöten har blivit!

så himla fin :)(K)

2010-05-25 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0