Tisdag dag (igen)

Idag har både jag och lillan haft tråkigt. Hon har velat gå ut och leka, hon har stått vid dörren, pekat och gnällt. Men eftersom jag inte får ner barnvagen nerför trappen med handen har vi snällt fått stanna inne. Plus att vädret inte är det bästa heller.

Vi har nyss målat med fingerfärg, och Nova fick till en superfin teckning som Nicke ska få. Dock lessnade hon ganska fort, så då fick hon bada istället. Hela hon var täckt av färg, hon tycker att det är roligare att måla kroppen än papper :P

Nu ska jag börja fundera ut nån middag åt mitt lillhjärta, jag var inte sugen så jag hoppar nog över att äta. Får ta nåt senare istället kanske.



Nova och Emelie på ÖF =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0