Måndag dag

Usch, vilket lång natt vi har haft här hemma. Nova vaknade runt 23.30, och somnade inte förrän efter 02.30 nån gång. Jag hoppades att hon skulle sova länge, men hon ville göra morgon strax innan 07 ändå. Hon har varit extremt mammasjuk idag, vill sitta i knä och bara kramas och pussas. Men inte mig emot, det är så mysigt!

Måste berätta om en skitäcklig grej som hände inatt! Prosit, min katt, kom in med en liten mus. Jag tog en påse och skulle ta ut den ur munnen på henne, men då visade det sig att den levde! Jag fick panik och släppte den, vilket var dumt! Den sprang in i hörnet där alla Nickes kartonger står, och jag visste inte vad jag skulle göra. Hur fan skulle jag få ut den? Jag hann tänka på vart tusan jag och Nova skulle ta vägen över natten, aldrig att jag skulle stanna kvar. Men den var smart nog att smita ut genom balkongdörren, Så jag slapp flytta =)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle vara med Nadja en sväng, men vet inte när hon slutar. Ska iallafall ta bussen upp till Nicke sen för att lämna Nova, men det blir inte förrän vid fyra. Sen får vi se om Elin kanske skulle komma hit på middag, det skulle vara mys!

Nu ska jag hoppa in i duschen och se till att vi blir färdiga nån gång =)

Hade förresten besöksrekord igår, inte dumt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0