Söndag kväll

Jag har verkligen inte haft nån blogglust alls under helgen, därav den obefintliga uppdateringen. Men nu tänkte jag köra igång igen =)

Helgen har varit kanon, den började med party hemma hos mig. Det kom mycket trevligt folk, och vi hade verkligen superkul. Vi drog iväg en sväng till Cover Club, dock kom jag inte in eftersom jag var för full. Först var jag smart nog att glömma legget hemma, så jag fick mig några onödiga promenader.

I lördags kom Elin hit och umgicks med mig och Nova hela dagen. Vi städade lite, Elin rensade alla mina skåp (ja, hon är sjukt städtokig!) och bara myste. Jag var inte så överdrivet bakis, det var skönt! Hon åkte hem vid åtta, så då tog jag mig ett bad, läste och mumsade på ostkrokar.

Idag har Jossan varit på besök, och Nova har varit så snäll hela dagen. Inte det minsta gnäll alls, bara glad och mysig! Har även hunnit med att åka och storhandla, så nu är både kylen och frysen fullpackade! =)

Nu ska jag lägga mig i ett bad och bara njuta av tystnaden, lillan ligger och sover så sött i sängen!

Grattis alla fina mammor där ute på morsdag! ♥



Blöjbus är kul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0