Onsdag kväll

Nu har Johanna nästan nyss åkt hem, hon var här på middag och en massa skitsnack. Jag gillar verkligen den tjejen, hon är så lätt och skön att prata med! Fick även en supersöt gå-bort-present, en rosa vasflaska med en rosa blomma. Supergulligt, den står nu på mitt köksbord.

Ikväll sover Nova hos Nicke, så jag är ensam hemma. Och det är så jobbigt när hon är borta, hela jag känns tom för att jag saknar henne så. Nicke har henne varannan helg, plus att hon sover där måndag och onsdagkväll. Jag har henne dock varje dag på dagen, eftersom han jobbar. Hur vi ska lösa det sen när hon börjat dagis vet jag inte, jag kommer aldrig klara av att vara utan henne varannan vecka. Min lilla bäbis, som jag haft nära mig dygnet runt.

Imorgon ska jag på stan med Jossan, och sen hem till Nicke för att hämta Nova. Då går vi till Elin för att äta middag, det blir mys!

Nu ska jag sluta, ska snart gå och bada! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0