Onsdag kväll (igen)

Nu har jag precis långbadat, det var riktigt skönt! Sängen lockar rätt kraftigt, så jag tror att det blir att krypa ner och se lite Prison Break. Men det är alldelens tomt där, och det känns inge roligt. Tur att mitt lillhjärta kommer hem imorgon och inte åker iväg förrän på måndag igen. Måste försöka hitta på några planer inför helgen också. Vad vet jag inte, men nåt kul måste det bli iallafall!

Inte fanns det några roliga att prata med här på datan heller, så jag förstår inte varför det ska vara så svårt att slita sig? Nej, nu jäkla stänger jag av skiten!



♥ Den vackraste stunden i livet
var den när du kom! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Så underbart sööt Nova är!!

2010-05-13 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0