Onsdag kväll (igen)

Klockan än inte ens halv tio och jag är påväg i säng. Är inte särskilt trött, men orkar inte vara uppe och hitta på nåt. Så istället blir det sängen, mys med Nova och Prison Break.

Kan lova att det var otroligt skönt att bada, känner mig sjukt avslappnad nu. Imorgon vet jag inte vad som händer, Nadja skulle nog komma förbi en sväng på dagen. Sen skulle jag egentligen vara med Elin på kvällen, men det sket sig. Tror nog att jag ska boka tvättstugan och städa här hemma inför fredagen. Då blir det nog förfest hemma hos mig innan vi drar vidare. Har inte bestämt oss än vart vi ska sen, men det brukar alltid lösa sig. Hoppas på en kanonkväll!

Godnatt mina fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0