Onsdag kväll

Gud vad jag hatar att man kan lämna anonyma kommentarer! Fick en gullig kommentar idag, men inte fan kan jag se vem den är ifrån, störande! =)

Middagen hos pappa gick bra, han var tillochmed snäll nog att ge oss skjuts hem. Lillan somnade strax efter 18, hon var helt slut stackarn! Men inte så konstigt så som hon och Amanda busade ikväll.

Nu ska jag ta ett långt, varmt bad och bara njuta av lite ensamtid. Det har varit en påfrestande dag, så det behövs!


____
Jag har vandrat som en vilsen stenstaty
Jag har vart på rymmen utan någonstans att fly
Det här är slutet på resan och början på en ny
Med dig, med dig, med dig

Du är resan som jag velat ska ta fart
Du är gåtan som jag aldrig löser klart
Du är början på nåt nytt och nånting underbart
För mig, för mig, för mig



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha så underbart söt hon är! Det märks att det är någon som trivs som fisken i vatten! Och stor har hon blivit kommer ihåg första bilden jag såg på henne när hon var nyfödd, är verkligen enorm skillnad! :D

2010-05-28 @ 00:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0