Onsdag kväll

Idag har varit en kanondag. En sån där dag man önskar att den inte skulle ta slut så fort. Iallafall, jag och Nova åkte upp till Ersboda vid 14 för att möta upp Nadja. Vi tog en promenad till lekparken där det busades en massa! Kan inte förstå hur stor Nova har blivit, vart tog min bäbis vägen?

Vid 15 träffade vi Jossan, så vi gick till Willys, köpte glass och sen gick till Rusta för att lämna av Nova hos Nicke. Det är lika jobbigt varje gång hon åker iväg, jag är verkligen inte van att vara utan henne.
Jossan skulle med mig hem på middag, men när vi kom hem hamnade vi på en filt på baksidan i solen. När klockan var efter sex kom vi på att vi kanske borde käka middag, så vi gick till pizzerian bredvid mig och köpte varsin kebabrulle. Vi käkade den i parken, riktigt mysigt! Vi låg där och snackade skit och hade supertrevligt, det är så lätt att prata med Jossan..

Strax efter åtta tog vi cykeln och for till Öbacka och solade solarium. Som om det inte räckt med sol en hel dag :P Det slutade med att jag fått solutslag hela armarna och på halsen, jättevackert! Men det svider och kliar supermycket, så det kanske var dumt.

Imorgon kommer Nova hem vid 10, så då blir det en massa mys. Sen ska vi kanske gå en sväng på stan med Elin, och sen ska vi till Nicke på middag.

Nu ska jag sluta, ska krypa ner i sängen och kolla lite på tv innan jag somnar. Ska försöka hinna med att slänga upp lite bilder imorgon, orkar inte det nu. Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0