Lördag dag (igen)

Nu har jag både duschat och diskat undan lite, så nu väntar bara påklädning och packning så är jag redo. Lillan saknas förresten också, men hon borde komma på en halvtimme eller så. Har lite beslutsångest vad jag ska ha på mig, måste ringa pappa och höra om det är lika varmt där som här inne i stan, för isåfall blir det bara en enkel klänning.

Ikväll ska jag vara barnvakt åt Amanada en stund, medans pappa och Malin åker iväg på middag. Får se vad vi hittar på för kul, Nova lär somna tidigt. Eller så vill hon inte alls, hon lär ha fullt upp med att göra där ute. Hoppas att Johan kommer tidigt, så har jag nån att umgås med. Funderar på om jag ska muta pappa att kliva upp med lillan imorgon, för isåfall ska jag tigga till mig en grogg. Det är ju det bästa som finns i sommarvärmen!



Bästa sommardrinken med hallon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0