Fredag kväll

Nu har jag och Elin precis sett färdigt på Hachiko, en underbar gråtfilm! Söta, söta stackars hund! Både jag och Elin småsnyftade lite där vi satt i soffan med äckligt godis och cola =) Nu ska vi strax krypa ner i sängen med Nova och se en till film, vilken det blir har vi inte hunnit bestämma.

Idag har vi haft en kanondag, vi har varit ute och lekt i det finfina vädret tillsammans med lillan. Nova har varit på superbra humör idag, och hon har haft jätteroligt! Haha, en kul grej hon gjorde precis efter att Elin badat henne var att simma runt i sitt eget kiss på Elins vardagsrumsgolv. Jag och Johan satt i soffan och hörde hur det skalpade, och när vi tittade ner låg Nova där, med kiss överallt. Så det var bara att kasta ner henne i badet igen.

Imorgon åker jag och Novis till stugan på eftermiddagen, sen kommer Johan dit på kvällen. Det blir nog kanoners, det lär bli riktigt kul. =)

Nu ska Elin kika datan och sen säger vi godnatt! =)



Finfina Elin!
Jag älskar dig, hjärtat!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0