Fredag dag (igen)

Nu spelas toplistan på spotify på högst volym, och jag börjar hitta igen den partystämning jag saknat hela dagen. Hoppas på en kanonkväll, och det tror jag att det blir också!

Lägenheten är städad och fin, dock överlevde dammsugaren bara köket och hallen, så resten av lägenheten fick sopas. Nadja var snäll och torkade golvet under tiden jag duschade. Vi ska strax börja med maten och sen ska vi börja göra oss färdiga =)



Amandas, 6år, kommentar till den här bilden var ändå bäst.
"Elle, du ser ju ut som en elefant!
Vad är det som hänger under?
Jag vet, det är ju munnen!"


- Haha, sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: VAPENFEST. /elin

Vilken kommentar... haha :)

2010-05-30 @ 20:35:03
URL: http://vapenfest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0