Fredag dag

Imorse vaknade jag 05.15 och var jättepigg. Men jag vägrade kliva upp, så jag låg och myste med Novisen tills hon vaknade. Då klev vi upp, lekte lite, sen sov vi igen. Så vi gjorde inte en ordentlig morgon förrän strax efter 10, det var skönt! Huvudvärken är dock kvar, så det blir att knapra lite tabletter och hoppas på att den går över innan kvällen.

Och med min otur så är det dåligt väder ute idag. Hoppas bara att det slutar regna tills ikväll, annars blir det jobbigt. Jag ska snart sätta igång med att städa lite här, måste renbädda sängen och så. Sen om jag orkar ska jag ta tag i att vika tvätten från igår. Nadja kommer hit lite senare, så då blir det att ta en promenad ner till stan för att gå på bolaget och handla groggvirke. Folket kommer väl efter 19 nångång, det blir kanon.

Nova ska ju sova hos sin pappa ikväll, så hon åker väl dit mellan 14-15 idag. Då ska det börja pumpas partymusik så vi kommer i stämning! =) Hon har gått runt hela morgonen och ropat efter honom, tror att hon saknar sin pappa nu. Hon är förövrigt på superbra humör idag, riktig gláskit är hon =)

Nu ska jag se till att fixa nån lunch till lillan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0