Fredag dag

Typiskt mig, så fort jag absolut inte vill bli sjuk, så blir jag just det. Vaknade upp imorse efter en jobbig natt med en pigg Nova, att jag hade ont i halsen och en sprängande feberhuvudvärk. Jag vågar inte hosta för det gör så ont, tack och lov har inte febern kommit än. Men det känns som att den inte är långt borta! Jag som hade planerat grillning + kubb + party hemma hos mig imorgon kväll.

Nova har iallafall precis åkt tills sin pappa, och kommer inte hem förrän på tisdag morgon. Usch vad länge! Tur att jag träffar henne en stund imorgon plus några timmar på måndag. Men jag vet att hon kommer ha det superbra hos Nicke. Fick precis ett mms från honom, på en bild där lillan sitter i sandlådan och leker. Åh, jag saknar henne redan enormt mycket!

Jag tror att jag snart ska lägga mig i ett bad, kallsvettas som en tok och det är inte särskilt mysigt. Ikväll blir det bara att vara hemma och äta alvedon och dricka te med honung. Och hoppas på ett mirakel, att jag vaknar upp imorgon och är jättefrisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0