Torsdag morgon

Jag hatar Nicke nya arbetstider! Istället för att jobba 05-14, så jobbar han nu som en vanlig svensson 07-16. Och När Nova vaknar där runt 06 och vill ha välling, så vill hon ju såklart inte somna om när hon märker att pappa är uppe och hemma. Men idag somnade vi om 07.10 och jag sov tills väckaren ringde 07.30. Jag hann både duscha och sminka mig innan hon vaknade.

Jag ska möta upp Nadja på stan vid 10, hon ska passa Nova medans jag åker på möte. Ska bli spännande och se hur det går. På mötet alltså, Nadja vet jag är en bra barnvakt =)
Vi tänkte dra runt på stan lite efteråt, innan vi går hem till mig. Nadja ville mysa med bäbisarna, så hon stannar över på middag. Vi ska på bio kl 18.30 och se Remember me. Vet inte vad den handlar om riktigt, den verkar bra. Men kan det bli annat med en film med Robert Pattinson? Tror inte det =)

Nu ska jag sluta, Nova drar fram allt i har i alla kökslådor, min lilla buse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0