Torsdag dag

Mötet idag gick superbra, så jag är helnöjd! Nu känns det som att det kommer ordna sig, och jag tror faktiskt att jag kommer fixa det. jag vet ju att det är för det bästa, och vi får se vart det kommer sluta.

Jag och Nadja gick och köpte Subwaymacka och tog bussen hem till mig och åt. Det snöade så mycket, och jag tyckte så synd om Nova. Hon höll på att somna påväg från busshållsplatsen, så jag och Nadja gjorde vårt bästa för att hålla henne vaken. Men inte ville hon somna när vi kom hem inte, så hon fick äta lunch med oss.

vi alla somnade istället runt 13.30 nån gång, det var lite skönt. Men jag förstår inte att jag aldrig lär mig, jag får ju sån jäkla huvudvärk om jag sover på eftermiddagen. Tur att det blir en lugn kväll med bio. =)

Nu ska jag gå och göra smet, vi ska äta blåbärspannkaka med glass till middag. Det är mumma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0