Tisdag morgon

Lillan valde att göra morgon vid 06.10 idag. Eller, jag vet inte när hon vaknade, hon väckte mig då av att hon krypit ner från sängen, hämtat leksaer i hennes rum och satt och lekte nedanför min sida av sängen. Hur söt är hon inte? Jag vaknade av att hon satt där på golvet och sa "maammaa, maammaa."

Jag har fått hosta idag, så det har varit en jobbig natt/morgon. Men nu börjar det bättre, det är skönt. Idag blir det att hålla sig hemma, vill verkligen hinna bli frisk innan helgen. För på lördags väntas det partaj hemma hos Nadja. Jag och Carro åker dit på dagen, vi skulle äta middag och göra oss färdiga tillsammans. Och självklart förfesta lite. Det kommer bli jättekul! =) Är faktiskt riktigt taggad!

Nu ska jag se vad lillan gör, och sen vika tvätt och städa lite. Roligt, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0