Tisdag morgon

Jag är trött. Det var riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen när lillan vaknade, jag skulle kunna gjort allt för att få sova lite till! Men jag får hålla tummarna att det inte dröjer allt för länge innan Nova vill sova igen.

Idag kommer Johanna hit och umgås lite, det ska bli kul! Var riktigt länge sen vi sågs, så jag är peppad! Vet inte vad vi ska hita på dock, men det brukar lösa sig =)

Igår åkte jag och Carro hem till Nadja, för att därifrån ta en långpromenad tillsammans med henne till butikerna på Marieberg. Vi busade med lillan inne på barnens hus, och tittade på fiskar inne på Djurmagasinet. Lillan tyckte det var riktigt kul!
Vi åkte hem med Nicke när han slutade runt 16, så det blev en lång utedag. Nova somnade såklart i bilen på hemvägen, så vi tog en lång omväg hem så hon fick sova en stund.

Nu ska jag busa lite med Nova och kolla lite på Vakna med the Voise. Det har blivit ett måste här på morgonen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0