Tisdag kväll

Idag var Nova inte alls på bra humör. Hon skrek konstant i 3 timmar, innan hon somnade av utmattning i min famn. Hon ville ingenting, inte sova, inte leka, inte vara hos mig, inte var själv, ingenting.

Ikväll har vi varit iväg och kikat på Nickes nya lägenhet. Den var fin, kanonbra med uteplats både fram och bak. Det fanns flera lekplatser på kvarteret så Nova lär trivas kanonbra där! Det är synd att det är så dåligt med det här hos mig, men det blir nog bra iallafall.

Jag funderar på att ta ett bad snart, men först ska Nicke göra det. Så det blir väl lite poker för mig under tiden. =)

Kommentarer
Postat av: hannah

har ni gjort slut?

2010-03-23 @ 23:58:53
Postat av: sara

är inte ni tillsammans längre?

2010-03-24 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0