Tisdag dag (igen)

Nu ligger Nova och sover, och jag spelar en pokerturnering. Det går dock inte lika bra som det brukar göra, men det borde vända tycker jag.

Vi har haft en jättetrevlig dag med Johanna. Först tog vi en promenad, sen gjorde vi korvstroganof till lunch. Resten av tiden blev det en massa bus men lillan och en massa tjejsnack. Jag gillar Johanna, det är så lätt att prata med henne! Får se till att vi börjar umgås mer.

Nicke ska på möte 16.30, så det blir sen middag idag, han är nog inte hemma förrän vid 17-17.30. Jag ska göra blåbärstjockpannkaka, och till det blir det vaniljglass, supergott!
Ska även åka och träna ikväll, måste förresten ringa pappa och höra vilken tid. Men det blir nog vid åtta kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0