Tisdag dag

Det är typiskt, första dagen på länge som jag kan sova en stund när lillan somnar om, och vad tror ni att hon gör? Jo, hon sover bara drygt 25 minuter, så jag hann inte somna. I flera dagar nu har hon sovit mellan 2-2½ timme, men inte idag! Aja, det är bara att härda ut.

Om drygt en timme ska jag och Nova gå och möta upp Johanna vid busshållsplatsen, och sen ta en tripp till Ica. Jag måste inhandla toapapper, nu är det kris här hemma :P

Har förövrigt äntligen fått mina pengar från försäkringskassan, det var på tiden! Så imorgon blir det en fika på stan med Petra. Synd att Emelie är på dagis då, jag som ville träffa henne också. Men vi får se till att träffas igen när hon är ledig. =)

Nu ska lillan kläs på och roas lite.



Fina, fina dotter.
Kan inte förstå att du är min!
Jag älskar dig, över allt annat! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0