Tisdag dag

Lillan vaknade 5.20 imorse, jättekul! Jag var halvt död, men det gick bra. Vi somnade om en timme vid 8 nångång. Nu är hon trött igen, men vägrar sova. Så hon får vara uppe en stund till.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, jag har städat lite och så. Ska fortsätta sen när lillan har somnat.
Det blir då ingen träning för mig ikväll, jag fick feber igår igen. Men idag är den nästan helt borta, så det kanske bara var en endagars. Hoppas på det!

Tänkte visa upp lite vad jag köpte i söndags och igår också;

Loppis söndag:



Tröja till Nova 10kr.



Kjol till Nova 10kr



Papperskorg till Novas rum 20kr

Expo igår;



5st bordstabletter 20kr/st



Servisset till Nicke 249kr



"Träord" som ska hänga ovanför Novas säng 99kr /st



12 glas till Nicke 98kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0