Söndag kväll

Ikväll har Carro varit här igen, så det har blivit ännu mera mys ikväll. Hon kom runt 16 tror jag, Nicke skulle iväg på hockey. Annars har det inte hänt så mycket alls idag, jag verkar inte bli friskare tyvärr. Halsen gör ont, och huvudvärken ska vi inte ens prata om. Huvudvärkstabletter fungerar inte, hur många jag än stoppar i mig. Måste inga vårdcentralen i veckan, min sjukgymnast tyckte att jag måste få utskrivet några starka tabletter. Och jag kommer ta emot dom med öppna armar, jag gör snart vad som helst för att slippa ha ont dygnet runt, alla dagar.

Haha, såg just att jag fått mail från nån egyptisk kille på apberget. Han skrev;
"Vilken vacker tjej du är, kommer du från himlen eller?"
Haha, jag tror att jag dör. Tror han på fullaste allvar att nån kommer falla för hans dåliga raggningsrepliker? Jösses!

Nu ska jag röka, och sen antingen bada eller se en film. Kan verkligen inte bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0