Söndag dag

Vi hade egentligen tänkt åka iväg till Ikea idag, men det sket sig. Vi lyckades inte få tag i något släp, och det var hur dyrt som helst att hyra. Synd, för jag var riktigt taggad faktiskt.

Så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, Amanda sov här inatt så nåt kul måste vi komma på. Vi får väl åka ut en sväng sen när Nova vaknat.
Jag skulle få sovmorgon idag, men Nicke väckte mig ändå vid halv åtta. Kan lova att jag inte var speciellt nöjd, jag som sett fram emot en sovmorgon! Men jag får väl peppa det nästa helg istället, eller nån annan gång.

Igår var vi ju i Lycksele på Dollar Store, men vi handlade inte så mycket faktiskt. Lillan fick lite nya strumpor, en mössa och halsduk. Nicke köpte lite småsaker till nya lägenheten och jag fick med mig två ramar, hårsnoddar, hårspännen, sminkborste och 2pack trosor hem. Vi åkte med Carro och Nickes mamma, så det var fulla bilen. Nova var supersnäll, sov en halvtimme på vägen dit och nästan hela resan hem. =)

Nu ska jag gå och torka håret och försöka få på mig lite kläder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0