Onsdag morgon

Idag blev det ingen bra start på dagen. Lillan vaknade kl 05.05 och ville inte somna om. Så det var bara att pallra sig upp och försöka hålla ögonen öppna. Men vi har sovit en timme nu på morgonen, så nu är båda två någorlunda pigga =)

Vi ska strax käka fukost, och sen ta en promenad. Jag måste ner på försäkringskassan och hämta lite papper. Tur att det är så fint väder ute, dock har jag inte tittat på termometern hur många grader det är. Men det måste göras, så det är bara att klä på sig.

Igår hade jag och Nova en supertrevlig dag hemma hos mamma/mormor. Vi tog en promenad, och sen busade vi bara med lillan. Jag var på Vårdcentralen också, och fick veta att jag måste stå ut med mina utslag i typ ett halvår innan dom försvinner. Jättekul! Ingen bikini för mig i sommar alltså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0