Onsdag morgon

Jag har åkt på magsjuka, jättekul!
Vaknade imorse av att jag mådde illa och hade ont i magen, en stund senare var det att bosätta sig på toan. Har kräks 3 gånger, inte särskilt mysigt kan jag lova.

Nova är på bra humör idag, men hennes farmor kommer och hämtar henne vid 12 så jag får vila lite. Det blir nog super, då ska jag lägga mig i ett långt bad och bara ta det lugnt. Ska snart lägga lillan igen, så då blir det att sätta på en film, eller så somnar jag. Vi får se, vi får se.

Igår körde jag iallafall stenhårt på träningen. Sprang först 2km, sen styrketräning, och sen cykling i 5km. När jag kom hem gick jag med Jossan in till stan och tillbaka, så det blev en halvtimmes promenad där också.
När jag väl kom hem igen blev det ett varmt bad, 3:e boken i twilightserien och färsk ananas och vindruvor. Lyx ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0