Onsdag kväll

Jag sitter nu och spelar poker, har plussat 130.000 dollar ikväll. Synd att det inte handlar om riktiga pengar, utan att det bara är ett facebookspel. Men det är sjukt beroende framkallande ändå. =)

Nicke är på bio, så jag har varit ensam från typ kl 19. Eller, Nova är ju såklar hemma, men hon slocknade vid 18.30 så hon har inte varit så roligt sällskap.

Jag mår mycket, mycket bättre nu faktiskt. Har dock inte ätit middag, så jag vet inte om jag får behålla maten. Men annars mår jag superbra. Det var nog bara en endagars, vilket jag tackar för! Ska ju iväg till Ikea på fredag, och vill verkligen inte vara sjuk och hemma då.

Nu ska jag bara spela färdigt den här turneringen, sen gå och göra kvällsfika. Vilket också, om jag inte kräks upp den, blir min frukost, lunch och middag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0