Onsdag dag

Såklart var inte Fk öppet när jag kom ner till stan, det är typiskt min otur! Men jag lyckades få papperet iallafall. Sen ringde äntligen Soc upp, och jag fick tid för möte imorgon kl 10.15. Äntligen!
Nadja kommer och sitter barnvakt åt lillan då, och när jag är färdig hade vi tänkt gå en sväng på stan.

Idag har jag städat här hemma, så nu är det nästan fint igen. Måste boka tvättstuga nån dag också, nu börjar det behövas. Ikväll har jag inga planer, det blir nog bara att vara hemma tror jag.

Jag glömde lägga ut bilder på vad vi köpte till lillan igår. Vi hade presentkort på 300kr på M-huset, så för allt detta fick vi bara betala 36kr. =)

2-pack tröjor

2-pack pyjamasar

2-pack strumpor
Strumpbyxor till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0