Måndag morgon

Jag vaknade kl 6.25 av att lillan bajsat igenom blöjan och över hela pyjamasen. Hon vet verkligen hur man ger mamma ett bra och lugnt uppvaknande. Så det var bara att duscha av henne och tvätta upp kläderna.

Idag ska vi ta en långpromenad till Expo med Nadja, jag ska shoppa lite. Ska köpa nya tallrikar och så till Nicke, och sen ska jag köpa en grej till lillans rum.  Det är 2 trätexter jag ska hänga upp ovanför hennes säng, "Sov Gott Älskling" i svart. Tror att det kommer bli skitsnyggt!

Nadja skulle komma runt 12, så vi hinner äta lunch och så innan. Jag har ju en supergod baguett som måste ätas upp =)

Igår var jag iväg och tränade, riktigt skönt att komma igång igen. Har ju haft ett uppehåll på närmare 3 veckor, eftersom jag varit sjuk. Dock fick jag riktigt ont i halsen igårkväll, och en jäkla hosta. Det håller fortfarande i sig, så vi får se om jag kan åka iväg och träna igen imorgon.

Vi var ju på barnloppis också, och fyndade en kjol och en kofta till lillan, samt en nallepuh-papperskorg till hennes rum. Får ta kort på det sen och slänga upp här och visa.

Just nu sitter Nova i hörnet på soffan och kikar ner på kissebäbisarna. Vi har stängt in dom där, just för att Nova inte ska kunna komma åt dom. Då hade det nog blivit platta bäbisar. =) Men hon är så duktig, hon kan sitter där och kika hur länge som helst verkligen!

Nej, nu måste jag byta ytterligare en bajsblöja, sen ska vi nog strax krypa tillbaka ner i sängen och sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0