Måndag morgon

Sorry för dålig uppdatering, men jag har världens bloggtorka. Det händer så mycket i mitt liv just nu, men jag orkar/vill inte skriva om det nu.

Igår var Amanda och Jossan här på middag och för att mysa med kissebäbisarna. Dom är så söta, och växer så fort!

I lördags var jag på fest hemma hos Nadja, och det var länge sen jag hade så roligt! Helt klart en av dom mest lyckade festerna! Jag och Carro åkte dit under dagen, så vi åt middag och gjorde oss färdiga där tillsammans med Nadja. Jag färgade håret också, och det blev nästan svart! Tur att Nicke köpte fel så det bara blev en toning, så det kommer ju försvinna. Men jag tycker faktiskt att det blev ganska bra.
Jag kom hem vid 03.50, somnade vid 05, så jag var lite sliten dagen efter. Men konstigt nog var jag inte bakis!

Tänkte släng ut lite bilder, så jag låter dom tala för sig själv. Synd nog blev det inte mycket taget under kvällen, men ett par stycken kan jag bjuda på iallafall.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0