Måndag kväll

Jag hade tänkt sitta och nörda poker ikväll, men internet stängs av var 5:e minut, så det är ingen idé! Tror att jag ska lägga mig i ett långt bad istället, det lät härligt!

Idag har jag och Nova haft en riktig mysardag! Hon har varit på världens kramhumör, min lilla gotjej! Hon somnade vid 19.30, och sen dess har jag suttit här. Nicke var iväg en sväng, men nu har han lagt sig.

Imorrn ska jag och Nova hem till hennes mormor. Hon har ju inte fått se hur duktig Nova är på gå nu! Hon försöker springa också, men då blir hon för ivrig och ramlar. Men hon har nästan helt lagt av med krypningen, det är ju mycket roligare att gå ju! =)

Vi åker nog med Nicke hem när han slutar imorrn, för jag ska vara på vårdcentralen kl 15.30. Har äntligen tagit tag i att ringa och boka tid, så nu jäklar ska jag få svar!

Nu ska jag ut med vovven och sen bada. Måste mysa lite med småbäbisarna vi fått också. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0