Lördag morgon

Nu är vi vakna här hemma. Nova vaknade som vanligt där runt halv sex, men jag hade mer än gärna sovit längre. Men när Nova vill göra morgon, så måste jag göra imorgon.

Iallfall, idag ska vi åka till Lycksele och gå på Dollar Store. Nickes mamma och bror skulle haka på, det blir kanoners. Vi åker väl runt 10 eller så skulle jag tro. Får se till att Nova är vaken tills dess, så kan hon sova i bilen.

Igår hände inte så mycket, hade bara en hemmadag. Eller, vi tog en långpromenad, och jag gick och hämtade ut ett paket. Det var avslutningspaketet i Nalle Puh babyklubben. Inte billigt, men jättefina saker. Det är bra att det är slut, för nu har Nova så många olika Nalle Puh böcker. Hon har även fått tallrikar, bestick, gosedjur, badleksaker och så därifrån.

Nu sitter Nova bredvid mig i soffan och äter välling, hon är så söt! Tror att jag ska sätta henne i stolen snart och gå och duscha. Så är vi någorlunda färdiga sen när Nicke vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0