Lördag morgon (igen)

Nyss när jag var ute och rökte, fick jag världens vår/sommarkänslor. Jag hörde en massa fågelkvitter! Nu saknas bara värmen och solen, sen är allt bra! Det kommer bli så skönt när sommaren kommer, så mycket enklare. Inte en massa lager av kläder att klä på lillan, ingen snö och slask, och inget mer av det deprimerande gråa!

Jag är iallafall färdig nu, har hunnit duscha, sminka mig och fått på mig kläder. Det blev svarta strumpbyxor och ett svart, långt linne. Eftersom jag för det mesta bara varit hemma i veckan har jag bott i mina mjukisar, så nu är jag less!

Nicke skulle vakna vid 8, så jag och lillan får försöka roa oss själva en timme till. Ska gå och plocka fram kläder till henne nu, hon kan inte springa runt naken hur länge som helst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0