Lördag kväll

Nu har Nadja och Carro precis åkt hem, så här sitter jag ensam i soffan med datan. Borde egentligen gå och lägga mig, eftersom jag sovit så otroligt dåligt hela veckan plus att jag måste upp med Nova i morgon bittti. Men jag skjuter på det lite, det är roligare att vara vaken.

Vi har haft en kanondag idag! Nova har varit på superhumör och skrattat som aldrig förr. Jag blir så lycklig i mammahjärtat när jag vet att hon är nöjd och glad! Hon har gått hela dagen, och är så duktig!

Jag, Nadja och Carro har mys i soffan ikväll, och mumsat på hemmagjord chokladsås med glass och hallon. Mums! Vi har snackat om allt mellan himmel och jord, det är så kul när alla blir helt innen i samtalet och samtalsämnena bara flyter på. En massa skratt har det blivit också!

Imorgon har jag inga planer faktiskt, ska nog tvätta och så bara. Skulle behöva dammsuga, städningen klarade jag av idag så det borde gå fort.

Nu ska jag nog spela lite poker och sen krypa ner i sängen bredvid den underbarste lilla varelse som finns! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0