Fredag morgon

Det känns verkligen inte som att klockan bara är 8.45. Vi klev upp vid halv sju, och har hunnit med en massa massa mys! Jag och Nova har legat i sängen och kramats och sett på tv, och nu ska vi äta frukost.

Den svarta kissebäbisen har öppnat sina ögon nu! Jag trodde verkligen inte att den skulle bli först, jag trodde faktiskt att den var lite slow. Den är mycket mindre, äter dåligt och är lite mobbad. Men den lever, och verkar må bra! =)

Snart kommer Carro hit, hon är redan färdig på skolan. Tror att jag ska dra med henne ut på en långpromenad idag, det skulle vara skönt! Ananrs ska jag bara tvätta och så.

Nu ropar Nova, så jag ska sluta. Btw, hennes 4:e tand har kommit, och den 5:e är påväg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0