Fredag kväll

Jag har legat sjuk hela veckan, därav den obefintliga uppdateringen. Jag har haft feber, frossa, illamående, yrsel, halsont, huvudvärk x1000. Men idag mår jag rellativt bra, bara halsen som stör. Det går knappt att svälja, men hellre det än hosta. Den har jag tack och lov klarat mig utan!

Ikväll har supersöta Carro varit här, Nicke har varit i Sundsvall på hockey. Han beräknas hem om nån timme eller två. 
Jag och Carro gick en sväng till stan när hon kom vid 13.30, och köpte sallad på nattöppet. Det smakade guddomligt! Ikväll har vi bara nördat poker på facebook, från det att Nova somnade vid 19, fram tills nu. Carro har precis åkt, men kommer tillbaka hit imorgon och umgås. Nadja sjulle också komma, så det blir en massa tjejmys på kvällen! Nicke har personalfest, och på dagen skulle han iväg också.

Har precis suttit och kollat på gamal bilder på Nova från min blogg. Helt sinnessjukt vad hon har varit liten! Nu är hon en stor tjej, som aldrig är stilla en sekund. Hon går nu jättebra, idag gick hon genom hela hallen och hela vardagsrummet utan pauser, och det är väl en 10-12 meter, så det blir många steg med hennes korta ben. Jag kan inte sluta att förundras över hur otroligt duktig och smart den tjejen är! Hon har blivit så självständig! Vart tog min lilla bäbis vägen som bara ville ligga i famnen och bli buren hela tiden? Hon som skrek såfort vi la ner henne, hon som var helt beroende av vår närhet? Nu leker hon själv mest hela tiden, men det är fortfarande roligast när mamma och pappa är med.

Hon måste vara den gladaste unge som finns, hon skrattar konstant hela tiden! Jag har aldrig sett något barn som verkar så nöjd över tillvaron, och som verkligen kan ge utlopp för sina känslor. Min fina, fina prinsessa, vad vore mitt liv utan dig? Hur kunde jag vara lycklig innan du kom till världen, det är du som jag lever för!

Nu ska jag sluta svamla och gå och ställa mig i en dusch. Sen blir det nog att spela lite mer poker, såfort Carro har kommit hem. =)



Den vackraste stunden i livet var den när du kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0