Fredag dag

Nu har vi precis kommit hem från stan. Lillan somnade såklart halvvägs hem, så hon ligger och sover i vagnen nu. Är rädd att hon ska svettas ihjäl, jag kan ju inte klä av henne allt. Men hon borde ju vakna om det blir olidligt. =)

Vi åkte dit vid 12 med Carro och träffade Anna. Jag och Carro tjockade oss genom att dela på en stripsmeny till lunch. Vid 14 bytta jag sällskap, så resten av tiden har vi gått tillsammans med Nadja och mamma. Jag köpte nya "tussar?" till hörlurarna på headsetet, det behövdes! Eller, mamma köpte dom åt mig :P

Jag och Carro hann även busa lite med lillan inne på folkets hus, lägger upp en liten film på när Nova sprang omkring där inne.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll, jag har köpt hem godis (3.90kr/hg på konsum) och hyrt en film, Allt för min syster.

_______

Jag får inte filmen att fungera,
lägger in en bild istället på Nova inne på Claes Olsson.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Värsta tuffingen! MEN, hon var sötare o busigare i de andra som JAG ville köpa åt henne ;)

2010-03-19 @ 22:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0