Torsdag dag

Klockan är redan 14 och jag har inte gjort något alls idag. Fast det är inte så konstigt, klev inte upp förrän 12.30. Lång sovmorgon tänker ni, men icket. Kom inte hem och i säng förrän vid 05.

Gårkvällen började med att jag och E åkte upp till mamma på sjukan några timmar för att umgås lite. Sen kom A och hämtade oss vid 19.00 så vi åkte hem till mig för att kika lite på film. Vi började se Paranormal Activity, men eftersom jag kopplade in datan till tv så var det dåligt ljud, så vi bytte till Paranormal Entity som vi hade utbränt på skiva. Den var väl helt okej, lite konstig. Jag var inte riktigt på skräckishumör så jag skrattade mig typ igenom hela filmen.

Kvällen slutade iallafall med att jag följde med A till luleå, han skulle jobba. Slitet nanting kan jag lova, men skönt att komma iväg och göra nåt annat. Eller, göra anant? Vi satt bara i en bil hela natten =)

Nu är jag iallafall färdig, och väntar på svar om det blir lunchdejt med en kompis eller inte. Vi får se, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0