Torsdag dag (igen)

Lillan sover sen 45 min tillbaka, och jag har precis duschat och sminkat mig. Idag kommer underbara Emelie hit igen, vi ska bara sitta och prata strunt och ta igen allt vi missat. Självklart lär det blir en hel del minnesprat också, vi har gått igen en massa tillsammans! Måste ta vara på tiden idag, för vem vet hur länge det dröjer tills vi träffas igen? Hon bor ju så långt bort.

Inatt sov lillan i sin säng till strax efter 05.30, då vaknade hon och ville komma och mysa med mig. Vi somnade om en liten stund, men jag var sjukt trött när det var dags att kliva upp. Igår somnade hon ju jättefort, men vaknade vid 20.30. Hon somnade inte om förrän efter 22. Jag provade att ligga i min säng bredvid, men hon ville inte somna då, så jag provade att gå ut ur rummet. Hon var inte helt nöjd i början, men hon satt sen snällt i sängen tills hon somnade om.

Jag och Jossan satt och prata strunt ett tag, hon åkte inte hem förrän vid 00 tror jag klockan var. Då la jag mig i sängen och såg lie One tree hill, men somnade inte förrän efter 03. Så jag har inte fått mycket sömn inatt. Men jag är ganska van.

Nej, nu ska jag hoppa i lite kläder och sen vänta tills lillan vaknat då det är dags för lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0