Tisdag kväll

Okej, efter ett alldelens för långt uppehåll tänkte jag köra igång igen med bloggen. Har egentligen en massa massa som jag borde skriva ut, så vi ser väl hur långt inlägget blir innan jag lessnar.

Idag har jag och Nova varit med Petra och Emelie på stan. Det var trevligt, dock var Nova på sämsta humöret någonsin typ. Hon sov bara drygt 2-3 timmar inatt, plus en timme i morse, så hon var något trött. Det tog inte mer än 2 min för henne att somna nu ikväll, hon la sig bara ner i sin säng, blundade och somnade.
När vi varit på stan en stund träffade vi Aije och Kim, så vi umgicks lite med dom ett tag, och Nova fick smaka glass. Sen gick vi hem till mig där Carro väntade, vi skulle käka middag hos mig. Det blev kycklinggryta och ris, mycket gott! Dom stannade till 19.30, då gick det inte att Nova var vaken längre så jag skickade hem dom.

Midsommar var bra, den spenderades med Carro, Jossan, Linnea och Nadja + en massa folk ute i pappas stuga. Jag lyckades dock inte bli full, det spelade ingen roll hur mycket jag drack, det verkade inte fastna i huvudet. Men det var trevligt ändå. Jag, Jossan och Linnea kom inte isäng förrän vid 04, efter en massa tjejsnack ute på altanen. Bilder kommer så fort jag fått dom.

På lördagen åkte jag hem, och på kvällen blev det bakispizza och film med Aije, Kim och Elin. Nova skulle egentligen komma hem då, men hon stannade hos sin pappa till på söndag. Hon ska dit igen onsdagkväll till fredagmorgon, sen nästa vecka. Jag saknar verkligen henne när hon är borta, tycker det är riktigt jobbigt. Men jag kan ju inte ha henne på heltid, Nicke vill ju också ha henne.

Jag är äckligt nervös inför imorrn, kommer nog inte våga starta datan. Då får jag reda på om jag får 3an på Mariehem som jag sökt. Och jag vill verkligen, verkligen ha den! Så jag håller alla mina tummar att det blir så.

Nu ska jag läsa lite bloggar, diska och vänta på att Aije ska komma förbi en stund innan han ska på jobbet. Hoppas att Nova sover hela natten inatt, det behöver jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0