Söndag kväll

Jag måste börja med att skryta lite över Novisen som vanligt. Ikväll började vi med att hon ska lära sig sova i sin egen säng. I början kändes det hopplöst, hon vägrade ligga ner utan stod bara upp och skrek. Men efter 20 sådana minuter la hon sig ner själv och somnade. Hon har inte vaknat än iallafall, så det här känns hoppfullt. Min duktiga tjej!

Jag råkade också somna, sov i en halvtimme, så vi får se om jag lyckas somna någorlunda i tid ikväll, det är tveksamt. Men, när somnade jag före 01-02 senaste egentligen?

Den här dagen har varit katastrof, så jag ska krypa ner i sängen nu och kolla på lite Gossip Girl och bara mysa under täcket. Har en jäkla mensvärk så jag tror att jag ska värma värmedynan, det kändes som en skön grej.

Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0