Onsdag kväll (igen)

Jag har insett att min senaste kram: var sjukt mysig ;D
Jag har lärt mig att: även dom närmaste kan svika en.
Jag trodde aldrig att: jag som 19åring skulle vara ensamstående mamma.
Jag lyssnar på: Lars Winnerbäck <3
Jag pratar: otroligt mycket.
Jag avskyr när folk: kör dubbelspel.
Jag är sämst på: att ta tag i att fixa saker
Om jag skulle vara ett djur skulle jag vara: en delfin. Frihet!
Min bästa vän är: Elin och Carro
Kärlek är: otroligt svårt.
Bästa tiden i mitt liv: är den jag haft med Nova
Jag har mist: för många.
Om jag fick välja en sak i hela världen skulle de vara: lycka och framgång åt Nova
Jag är: världens stoltaste mamma
När jag borstar tänderna: brukar jag titta på mig själv i spegeln.
När jag lagar mat: blir det oftaste något enkelt. Är för feg för att exprimentera med grytor och sånt.
Jag är rädd för: ensamheten
Den värsta känslan är: ångest och när man känner sig så totalt sviken
Den bästa känslan är: att se Nova glad och nöjd.
Jag är bäst på: allt såklart ;)
Jag kommer alltid att: Sätta Nova främst.
Det finaste som finns är: kärleken mellan barn och föräldrar
I sommar: ska jag njuta av allt man kan hitta på med Nova. Vi ska ta vara på tiden vi har tillsammans, för till hösten börjar hon dagis.
Sist jag verkligen grät var: för känslan av ensamheten blev förstor. Jag kände mig så sviken och lämnad.
Jag kan: ingenting sådär superbra, utan är lagomt bra på det mesta.
Jag kan inte: förstå hur vissa människor fungerar. Vart finns förståelsen över andras känslor?
När jag vill tänka: går det bäst när man är ute på promenad.
Min mobil är: ett år gammal, och vill bytas mot en Iphone
När jag vaknar på morgonen: vaknar jag av finaste Nova. Hon har mycket mer energi än jag på morgonen.
Innan jag går och lägger mig: hinner jag röka flera nattcigg. Oftast hinner jag gå upp ett antal gånger från sängen också innan jag känner mig nöjd,
Just nu tänker jag på: en viss person som fått mig att må så mycket bättre.
Idag har jag: haft en utedag med Nova, sen tjejsnack med syster ikväll.
Ikväll ska jag: se på lite One Tree Hill och sen sova. Ska upp om max 6 timmar.
Imorgon kommer jag: att umgås med fina Emelie innan hon åker tillbaka till Götet igen! <3
Jag vill verkligen ha: nån som kan styra upp mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0