Onsdag dag

Imorse vaknade Novis strax efter kl 6, så vi klev upp och lekte lite. Carro fick ligga kvar, hon såg så söt ut så jag ville inte väcka henne. Jag och lillan hjälptes åt att städa upp i köket också och gjorde frukost innan vi väckte Carro. Eller, Nova drog fram och jag plockade bort efter henne :P

Nu har jag precis sminkat mig och Nova ligger i soffan och myser. Hon verkar lite trött, trots att hon sovit idag. Men hon kanske inte sov tillräckligt. Jag somnade också, och vaknade efter typ 1½ timme av att Carro tagit Nova så dom satt och lekte. =)

Idag ska Nova åka till Nicke och stanna där tills på fredagmorgon. Jag kommer sakna henne! Men Elin kommer hit vid 4, då ska vi iväg till sjukan och hälsa på mamma en stund. Hon opererades idag, men har legat inne sen i måndags så hon var lite sällskapssjuk. Ikväll blir det filmkväll, vi ska se Paranormal Activity och Paranormal Entity. Tror att vissa kommer bli riktigt rädda, men jag nämner inga namn ;D Haha, det blir nog kanon!

Nu ska jag plocka upp alla lillans leksaker som ligger överallt, för Elin ska ta med sin hund Steven, så då kan de inte ligga framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0