Måndag natt

Nu har Elin precis åkt hem, det blir sjukt tyst på en gång. Jag har krypit ner i sängen och ska snart sätta på ett avsnitt av Gossip Girl tror jag. Borde egentligen stänga av datan och sova på en gång, men det kändes tråkigt. Hoppas på att Nova sover länge imorgon, men den chansen är väl minimal. Så länge hon inte vaknar innan 07 iallafall.

Jag och Elin har haft mys ikväll, vi dippade chips och morötter och dåg på Shuttle Iland. Vi hann bara se halva innan hon vartvungen att fara, så jag ska väl se klart den imorrn eller nåt. Har hört av alla att den ska vara så jäkla bra, men jag tycker bara att det är lite konstig. Får hoppas att andra halvan är bättre =)

Näe, godnatt nu mina fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0