Måndag kväll

Nu sitter jag och väntar på att Elin ska komma tillbaka från sin långpromenad med vovven, då blir det att sätta på en film. Om vi nu hinner innan hon måste åka hem, men det återstår att se.

Idag tog jag, Elin och Nova oss en tripp till stan, vi gjorde lite ärenden och åt korv. Nova älskar korv med bröd! Hon är så duktig när hon äter den helt själv, min fina prinsessa! Vi tog sen bussen till Willys för att handla lite. Där träffade vi min svärfar, eller föredetta blir det väl, så han var snäll att skjutsade hem oss.

Jag och Elin var lata, vi som handlat så mycket orkade tillslut inte laga nån mat alls, så vi gjorde bara varma mackor. Ikväll blir det nog att dippa lite morötter, ska övertala Elin om det. Haha, det lär inte bli så svårt =)

Elin åker som sagt hem ikväll, så jag vet inte riktigt vad jag och Novis ska hitta på för kul imorgon. Hoppas på bra väder så vi kan vara ute och härja, det gillas! Carro kommer sen hit och sover, det ska bli kul. Har inte träffat henne på länge nu, minst en vecka. Och det är länge, så jag saknar snart ihjäl mig! ♥

Nu ska jag snabbläsa lite bloggar innan Elin kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0