Måndag dag

Idag har varit en bra dag. Vi har haft besök, Novis har haft sin kompis Emelie här. Och dom har lekt, bråkat och ätit kex. Eftersom båda två är lika tjuriga och envisa har det blivit lite tårar och skrik, men det gick över fort. Dom är så sjukt söta tillsammans! Vi vuxna fick oss många härliga skratt åt dom.

När dom åkte hem vid 15 la jag lillan för en lite powernap, hon var helt slut! Dock råkade jag somna också, och vi vaknade inte förrän 16.30. Jag måste varit halvt död, hade 7 missade samtal och 4 sms, men inte hade jag hört nåt inte. Tvätten är igång nu, så det ska jag syssla med ikväll. Finaste Carro är påväg hit för att umgås lite ikväll, det blir mys. Länge sen det bara var vi två, Nova har ju åkt iväg för att sova hos Nicke.

Nu ska jag se om jag hittar nåt kul att äta, magen har skrikit efter mat hela dagen.



♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0