Fredag kväll

Har precis badat och ska strax lägga mig i sängen och äta vattenmelon och se på lite gossip girl. Är ruskigt trött, så det passar utmärkt!

Har haft en kanonkväll ikväll med familjen! Det blev ingen middag på Allstar, det var knökfullt och alldelens för livat för lillan, så vi tog en kinabuffé på Eastern Palace istället. Efter det gick jag, Amanda, Nova, pappa och Malin ner på tivolit. Där åktes det en massa karuseller, riktigt kul! Runt 20.00 började lillan vara ordentligt trött så vi gick hem. Hon åt sin nattvälling och somnade på en gång. Fintjejen! Hon har varit underbart snäll ikväll, så duktig! Tack alla för ikväll, det var välbehövligt att få spendera lite tid med er!

I helgen har jag inga egentliga planer faktiskt, så vi får se om det dyker upp något kul. Ska iallafall se till att jag och Novis hittar på något roligt under dagen imorgon, hoppas på bra väder så vi kan vara ute och leka. Lillan tycker det är så mycket roligare att vara ute, det märks på hennes humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0