Fredag kväll

Nu har jag nästan nyss kommit hem, och känner verkligen lugnet. Ska snart krypa ner i sängen och kolla lite på film, och hoppas att jag lyckas somna snart. Taggar lååång sovmorgon imorgon, ska nog tillochmed stänga av telen så ingen väcker mig.

Igår åkte jag ju till Marieberg, och blev kvar där över natten. Vi gjorde inte så mycket, tog det mest lugnt och småkollade på TV. Sov på soffan, vilket var riktigt trång, men dock väldigt mysigt ;D Sov inte många timmar alls, så jag är sjukt övertrött!  Vaknade imorse av att lilla Emelie pratade, och då insåg jag hur sjukt mycket jag saknar Nova. Hon åkte till Nicke igår, och jag håller redan på att gå sönder! Hoppas att hon kommer hem på söndag, men det är inte säkert. Hon kanske skulle stanna lite längre. Men jag hoppas det, då blir allt som det ska vara igen. För hon hör hemma här, dagarna blir så tråkiga och ensamma utan henne!

Idag efter jag kommit hem och duschat och bytt om gick jag ner på stan för att träffa Jossan och Elin. Och jag shoppade ordentligt, det var länge sen. Det blev 2 bhar, 2 klänningar, ballerinastrumpor, svarta jeansleggings, halsband och örhängen. Är riktigt nöjd! Så nu är partykläderna tills imorgon fixade iallafall. Orkar inte ta kort på allt nu, får se om jag gör det imorgon. Ska iaf försöka komma ihåg kameran imorgon så jag kan slänga upp lite festbilder.

Efter stan åkte jag och Elin hem till mamma på middag, det var riktigt trevligt. Länge sen man bara var där utan att stressa, och hade tid för att sitta och prata.

För första gången på länge blir det inte fest hos mig, vilket känns sjukt skönt! Då slipper man städa både innan och efter, riktigt jobbigt när man är bakis!

Nu ska jag röka lite, och sen krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0