Fredag dag

Jag har knappt suttit alls vid datan på hela veckan, så det har inte blivit nån uppdatering. Elin kom hit i måndags och åkte precis hem, så jag och lillan har haft sällskap hela veckan =) Det har varit så mysigt!

Vi har verkligen haft en kanonvecka, med picknickar, solning, nydala och en massa mys. Har varit riktigt skönt att slippa vara ensam, så det kommer kännas konstigt nästa vecka då jag inte har Elin här. Nova åker till Nicke idag och stannar där tills på söndag. Ikväll ska jag har förfest här hemma innan vi nog drar ut på krogen. Är sjukt otaggad nu, men det kommer nog senare.

Jag har förövrigt sagt upp min lägenhet nu, soc vägrade betala min hyra längre än till augusti tack vare att hyran är nästan 1500kr för dyr. Så den 1a september måste jag flytta, vart vet jag inte än. Söker lägenheter som en tok, men hittar inget. Det känns riktigt jobbigt, dels för att jag verkligen älskar min lägenhet, den är helt underbar! Sen att inte veta vart vi ska ta vägen sen, det är ingen höjdare. Men det kommer lösa sig, det gör det alltid!

Nu vaknar lillan så jag ska gå och pussa lite på henne och vänta på att Nadja kommer hit. Hon kommer på middag och sen ska vi göra oss festfina tillsammans. Slänger in en till uppdatering senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0